Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  GRANPASSO 1200 - 2009

Garantie: Nee
16916 Km
Wit / Rood
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
moto-morini - granpasso-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop :

Moto Morini Granpasso 1200

- Bj. 08-2009
- Kleur Wit / Rood
- Ohlins vering
- 16.916 km 
- Origineel NL motor 
- Incl. Originele Moto Morini Aluminium Kofferset 
- Zeer Exclusiefve en complete motorfiets
- Verkoop in opdracht / particuliere verkoop
- Inruil in overleg
- Bezichtiging op afspraak !
- Prijs € 6990,-
  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion