Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXLRS - 2021

Garantie: Ja
454 Km
Zwart
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
5HD
ABS
454 KM
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion