Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS - 2019

Garantie: Ja
7304 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2019

XL1200NS Iron

mid controls
Vance & Hines short shots
Roland Sands luchtfilter
smooked knipperlichten
soft grips

Motor staat te koop namens klant, beperkte inruil mogelijk.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Neem gerust contact op met Dex of Pascal.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Harley-Davidson Rotterdam

Eerste Tochtweg 2A
2913 LP Nieuwerkerk aan den IJssel
T. 010-790 01 30
E. sales@harleydavidsonrotterdam.nl
W. www.hd-amro.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion