Nieuwsbrief:

HONDA  CB 300 R - 2020

15349 Km
Mat zwart
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en goed onderhouden Honda CB 300 R incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Recent nieuwe voor en achterband
  • Smoked windscherm

Motor standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Ook is de motor ideaal voor bijv. achterop de camper!

Met een puur temperament dat je niet kunt verbergen. Een agressieve en nieuwe uitstraling waarbij de radiatorbeschermers in geborsteld metaal contrasteren met het zwarte motorblok en de oplopende uitlaat. Het nieuwe stalen buizenframe en de stoer ogende upside-down voorvork van 41 mm bieden goede stuureigenschappen en veel karakter. De koplamp, het achterlicht en de richtingaanwijzers zijn LED; deze motor werd gebouwd om altijd en overal op te vallen.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model CB 300 R
Kleur Mat zwart
Segment Naked
Cilinderinhoud 286 cc
Kilometerstand 15.349 km
Bouwjaar 2020
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion