Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
14.257 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Opties en accessoires:

ABS
Valbeugel
Handkappen
Comfortzadel
Kofferbeugel voor topkoffer
USB lader
Beugel voor navigatie
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
Raalte
Plan de route
0572-371662
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion