Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda NT650 Deauville
Motor in nette staat
Start en rijdt goed
Voorziel van een topkoffer
Comfort zadel
Bouwjaar 1998
Km Stand 88294
Betreft een inruil motor die voor een scherpe meeneemprijs weg mag
Contact gegevens
Inruil / Financiering mogelijk
Betaling: Contant, Pin, Bank overschrijving
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Contact gegevens:Huijgen Motoren
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)Openingstijden:Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za 08:00 - 16:00
In de avond op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 647 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 3 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 36 mm Slant-type CV |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 56.1 pk / 41.8 kW bij 7897 tpm |
Max. koppel | 56.9 Nm bij 6053 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 3000 |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; steel twin-spar |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 120 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 276 remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 150/70-17 |
Wielbasis | 1473 mm |
Lengte | 2215 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1260 mm |
Zithoogte | 814 mm |
Drooggewicht | 223 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 |
Huijgen Motoren |
|
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
|
 |
033-2999800
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA