Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C3 SHADOW - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
ROOD METALLIC
Vermogen:
42 kW
Teller:
62.352 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda VT 1100C3 Shadow AERO


- Kenteken: MP-TD-36
- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 62352 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood Metallic
- Motorinhoud: 1099 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 42 kW / 57pk
- Ledig gewicht: 300 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm


Fantastische vt1100 c3

Chroom in topstaat!!

zeer nette motor

duozit is aanwezig!!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion