Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GPX 600 R - 1990

Bouwjaar:
1990
Kleur:
GEEL
Vermogen:
63 kW
Teller:
24.600 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
kawasaki - gpx-600-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 367

Schuur vondst :) Deze oldtimer, met zijn unieke kleur, heeft 24 jaar in een schuur gestaan. Nadat we hem hebben afgestoft hebben we hem weer tiptop in orde gemaakt. Hij rijdt weer als een nieuwe.

Ondanks dat hij weer prima rijdt adviseren we toch een afleverpakket. Zo'n pakket bestaat uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 695 en krijgt u dus nog meer zekerheid en nog langer rijplezier !

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Diesveld VMS
Gieterij 68
Noordwijkerhout
Plan de route
0252-217100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion