Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 27736 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 5853 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.975,- p/mnd klik hier
2017, 8054 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2018, 11479 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 14376 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 20200 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 26606 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.745,- € 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 21368 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 12302 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2019, 32427 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2019, 26957 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 35137 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 7676 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2019, 18657 Km
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 24154 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2020, 14823 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2020, 13773 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 5142 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 23833 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion