Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.
De Kawasaki Ninja 500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
- Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 451 cc |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 32 mm |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 45 pk / 33.4 kW bij tpm |
Max. koppel | 42 Nm bij 8 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.929 (41/14) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en instelbare voorspanning |
Remmen voor | Enkele 310 mm remschijf. Remklauw: Enkel gebalanceerde activering dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Voorband | 110/70R17 M/C 54H |
Achterband | 150/60R17 M/C 66H |
Wielbasis | 1375 mm |
Lengte | 1995 mm |
Breedte | 730 mm |
Hoogte | 1120 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
En lid van de Focwa voor al uw schadeherstel.
Bel voor meer info 020-4972228
 | Zwanenburg, Noord-Holland |
 | 020-4972228 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken