Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
In een categorie vol met 400cc sportmodellen introduceert Kawasaki een revolutionair Supersport-model. De Ninja ZX-4RR is uitgerust met een 400cc vier-in-lijnmotor met toonaangevende prestaties in een compact chassis. Of je nu op het circuit bent of op straat, het ervaren van de opwindende kracht van de Ninja ZX-4RR, zijn meeslepende hoogtoerige geluid en zijn scherpe, wendbare handling zal ongetwijfeld de sluimerende Supersport in jou doen ontwaken.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 51|39.1 |
Cilinder inhoud | 399 |
Comp. verhouding | 12.3:1 |
Kleppen | 6 |
Brandstof toevoer | Injectie: Ø 34 mm x 4 |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|57| |
Max. koppel | 39|13000 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | ø37 mm upside-down voorvork (SFF-BP) met instelbare veervoorspanning en topout veren |
Vering achter | Bottom-Link Uni Trak, gasgevulde schokdemper met piggyback-reservoir, instelbare rebound, compressiedemping en veervoorspanning. |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 290 mm schijven. Remklauw: dubbele radiaal gemonteerde, monobloc, tegenoverliggende 4-zuigers. |
Remmen achter | Enkele 220 mm schijf. Remklauw met enkele zuiger. |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1380 |
Lengte | 1990 |
Breedte | 765 |
Hoogte | 1110 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kawasaki introduceert een uniek Supersport model. De Ninja ZX-4RR heeft een 400cc vier-in-lijnmet toonaangevende prestaties in een licht chassis met hoogwaardige vering en remmen. Ophet circuit of op straat, de Ninja ZX-4RR doet je verbazen met zijn hoogtoerigekarakter, waanzinnig geluid en uiterst wendbare handling. |
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
En lid van de Focwa voor al uw schadeherstel.
Bel voor meer info 020-4972228
 | Zwanenburg, Noord-Holland |
 | 020-4972228 |
Wist u dat: In de motortaal "Bromnozem" betekent: De oorspronkelijke betekenis van nozem is volgens Van Dale een onbeholpen ventje, een schaap, een jongen die net aan de rokken van z’n moeder is ontgroeid, een nozempie. Daar zou aan kunnen worden toegevoegd: en die zich van de weeromstuit tegen z’n ouders ging afzetten. Bromnozem is
een tijdsgebonden term die gebezigd werd vanaf het midden van de jaren vijftig tot het midden van de j aren zestig. Allereerst was een nozem een jongeman van rond de zeventien die zich in het uitgaansleven van de grote stad een zekere faam wist te verwerven onder soortgenoten als branieschopper. Het indruk maken op de meisjes was daarbij niet onbelangrijk. Het uiterlijk van de nozem werd geaccentueerd door een pak met strakke broekspijpen en een typisch colbert, een vetkuif met brillantine en bordeelsluipers (zie ook de foto’s van Ed van der Elsken).
Wanneer nozems op brommers verschenen, kwamen er leren jekkers, stiletto’s, kauwgom en sigaretten aan te pas. De brommers, modellen van het type buikschuiver, werden vaak getooid met vossestaarten al dan niet op een spriet achterop de brommer gemonteerd. Als brozems wisten deze jongeren uiting te geven aan hun verzet tegen ouders en gevestigde orde, maar soms terroriseerden zij stadswijken met allerlei vormen van kleine criminaliteit. Tevens ontstonden bendes van bromnozems. Hun muziek werd de opkomende Rock ’n’ Roll en niet de jazz
van studerende leeftijdsgenoten (zie Jan Hazekamp, Rondhangen als tijdverdrijf. Over het onder-elkaar-zijn van jongens en meisjes in de vrije tijd, Amsterdam 1985).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken