Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W 230 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het nieuwste lid van de W-familie laat je kennis maken met puur motorplezier. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de nieuwe W230 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen kennismaken met dit originele icoon. Schitterende ontwerpdetails zoals de koelvinnen, dubbele schokdempers, spaakwielen en speciale badges tonen niet alleen respect voor het verleden maar ook de liefde voor details.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion