Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZZR 1200 - 2002

Garantie: Nee
59947 Km
Zilver Grijs
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Van 1e eigenaar !
 

Te koop: Kawasaki ZZR1200 (2002) – Krachtige sport-tourer in topstaat!

 

Ben je op zoek naar een supersnelle, comfortabele en betrouwbare sport-tourmotor? Dan is deze Kawasaki ZZR1200 uit 2002 precies wat je nodig hebt! Met zijn 1164cc viercilinder motor en maar liefst 152 pk biedt deze machine een indrukwekkende combinatie van snelheid en comfort, perfect voor zowel lange afstanden als sportieve ritten.

 

Specificaties:

 

  • Bouwjaar: 2002
  • Motorblok: 1164cc viercilinder, 152 pk
  • Kilometerstand: 59.947 km
  • Koppel: 124 Nm – enorme trekkracht in alle versnellingen
  • Ruime en comfortabele zithouding, ideaal voor lange ritten

 

Waarom deze Kawasaki ZZR1200?

 

  • Enorme power – razendsnelle acceleratie en hoge topsnelheid
  • Uitstekend rijcomfort, zelfs bij lange afstanden
  • Sportief en toch veelzijdig – ideaal voor zowel toeren als snelle ritten
  • Kawasaki-betrouwbaarheid – sterke techniek en robuust ontwerp

 

Deze motor is altijd goed onderhouden, verkeert in uitstekende staat en is klaar voor nieuwe avonturen.


Locatie: Molenstraat 2, 3421CL Oudewater

Prijs: € 3.100,-

Contact: 0623329263 (Geopend op afspraak)

 

Interesse? Neem contact op voor meer informatie of een proefrit! Dit is jouw kans om een van de meest indrukwekkende sport-tourmotoren te bezitten.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion