Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

Garantie: Nee
46497 Km
ONBEKEND
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 6216

KTM 1290 SUPERDUKE R 2014

46497 Km.

- Banden ZGAN.
- KTM Powerparts Hendels.
- Austin Racing Uitlaat. Originele aanwezig.
- Korte Kentekenplaat houder.
- Oranje Velg.
- Velgstickers.
- Puig Race Kuip.
- Tank Protection Stickers.
- Led knipperlichten
- Ergo seats

super duke
  • Jarenlange ervaring
    JTX Motoren is al meer dan 20 jaar het adres voor motoren.
    - Sinds 2007 dealer van KTM
    - Sinds 2017 dealer van Husqvarna en Husqvarna e-bike specialist
    - Sinds 2020 dealer GASGAS en GASGAS e-bike specialist
    - Sinds 2021 dealer WP vering specialist

    Onze klanten beoordelen ons met een score van 98%
    https://www.5sterrenspecialist.nl/keurmerkhouders/jtx-motoren

    Showroom met betaalbare motoren mét garantie
    Als allround KTM-dealer verkopen wij alle MX-, EXC- en straatmodellen van KTM. In onze showroom vind je ruim 200 nieuwe en gebruikte motoren in de prijsklasse € 3.000 - € 30.000 Van 35 kw motoren voor het A2-rijbewijs tot de zwaarste motoren. Informeer naar onze diverse garantie-vormen van 12 tot wel 24 maanden. Als je graag een proefit wilt maken, laat het ons dan weten via ons e-mailadres info@jtxracing.nl.

    Professionele werkplaats
    In onze professionele werkplaats zorgen onze ervaren monteurs voor onderhoud en reparaties van alle motormerken maar van KTM, Husqvarna en GASGAS in het bijzonder.

    Winkel met 1000m² motorplezier en webshop
    In onze winkel vind je een groot assortiment van motorkleding. Daarnaast is er een ruim assortiment van helmen, onderdelen en accessoires. Wij zijn gevestigd in Cuijk, vlakbij afrit 4 van de A73. Je bent van harte welkom om ons een bezoek te brengen, de koffie staat voor je klaar of bezoek onze webshop op https://www.ktm-shopjtx.nl 

    Eenvoudig financieren
    Wil je een financiering afsluiten dan kan dat eenvoudig bij ons door Nu Motorrijden gerealiseerd worden. Niet alleen voor motoren maar ook voor e-bikes. Voor vragen hierover kun je op Whatsapp via het nummer 06 50010015 terecht of via e-mail met info@numotorrijden.nl.

     
  • Inruil mogelijk van cross-off road en wegmotoren.
  • kijk op onze website www.jtxracing.nl  en installeer onze JTX App en doe mee aan onze acties !!
  • 5 dagen per week staan wij voor u klaar
  • Dealer van alle KTM motoren en Husqvarna 
    Tevens e-bike Husqvarna dealer.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JTX Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion