Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III SPECIAL - 2020

€ 8.999,- € 9.750,-
Garantie: Ja
3142 Km
GRIJS
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De V7-III Special is standaard
uitgerust met ABS, TCS, versnellings
indicator, toerenteller, spaakwielen,
bruin zadel en een chrome zadelbeugel.
In deze zilvergrijze kleurstelling kom
je de V7-III Special maar zelden
tegen. Deze motor heeft slechts 3.150
KM gereden en is klaar voor een
volgend avontuur. Wordt verkocht
inclusief 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1965 - De BSA Group huurt in 1965 consultants McKinsey & Company in om de structuren om BSA en Triumph in kaart te brengen en zodoende de productielijnen en gerelateerde processen te stroomlijnen. Het rapport geeft ook een overzicht van de situatie in Amerika, de grootste afzetmarkt van Triumph met 60%. Het resultaat geeft een advies tot integratie van de beide merken. Eric Turner besluit dat de verkoopdoelen niet in elkaars lijn liggen en legt het advies naast zich neer. Vanaf dat moment laat hij zich volledig leiden door zijn accountants voor wat betreft het stellen van doelen in plaats van het betrekken van advies vanuit dealers en distributeurs.
© 2000 - 2025 Motoroccasion