Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | |
Boring x slag | 80|74 |
Cilinder inhoud | 744 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|6,200 |
Max. koppel | 60|2,800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe buizenframe in ALS staal met afneembare elementen. |
Vering voor | Ø 40 mm hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | gegoten lichtmetalen swingarm met 2 schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Ø 320 mm RVS zwevende remschijven, Brembo remklauwen met 4 verschillende tegengestelde zuigers |
Remmen achter | Ø 260 mm, roestvrij stalen schijf, zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,449 |
Lengte | 2,203 |
Breedte | |
Hoogte | 1,115 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Azurro Essetre, Nero Essetre |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond.
Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken