Nieuwsbrief:

PEUGEOT  DJANGO 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Peugeot Django 125CC: inspiratie uit het verleden
De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit en brengt het ware retro gevoel tot leven. Deze 125CC-uitvoering valt op danzkij zijn LED-verlichting, inclusief dagverlichting. De Django is voorzien van het integrale remsysteem Synchro Braking Concept (SBC), waarmee de rembalans perfect wordt verdeeld over de voor-en achterwielen, wat de veiligheid bevordert.

Ben je op zoek naar een coole motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125CC absoluut iets voor jou.

Ontdek de voordelen van de Peugeot Django 125CC

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion