Nieuwsbrief:

PEUGEOT  DJANGO 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
peugeot - django-125
peugeot - django-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Peugeot Django 125CC: inspiratie uit het verleden
De Peugeot Django straalt Franse elegantie uit en brengt het ware retro gevoel tot leven. Deze 125CC-uitvoering valt op danzkij zijn LED-verlichting, inclusief dagverlichting. De Django is voorzien van het integrale remsysteem Synchro Braking Concept (SBC), waarmee de rembalans perfect wordt verdeeld over de voor-en achterwielen, wat de veiligheid bevordert.

Ben je op zoek naar een coole motorscooter met pure klasse en elegantie? Dan is de Peugeot Django 125CC absoluut iets voor jou.

Ontdek de voordelen van de Peugeot Django 125CC
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion