Nieuwsbrief:

SYM  JET X 125 LC - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
sym - jet-x-125-lc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SYM JET X 125 LC/ABS: De stad is van jou!
Verover de stad met de vloeistofgekoelde SYM Jet X motorscooter. Deze SYM motorscooter is volledig gericht op rijplezier. Geniet van ongeëvenaard comfort dankzij het zachte zadel en ervaar moeiteloze wendbaarheid. Of je nu op toerritten gaat of soepel door de stadsfiles manoeuvreert, de SYM Jet X 125 cc is jouw ideale metgezel.

De Jet X 125 CC heeft een ruime tankinhoud van 7,5 liter. Met het overzichtelijke dashboard houd je alle essentiële informatie in de gaten terwijl je onderweg bent.

Ontdek de voordelen van de SYM Jet X 125

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion