Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki Address 125
Ervaar de tijdloze vreugde en het gemak van vrijheid op twee wielen. De Address 125 is veel meer dan alleen een praktische, zuinige scooter die prestaties levert die ideaal zijn voor dagelijks gebruik. De Address 125 stelt je in staat om een statement te maken over wie je bent en waar je graag naartoe gaat. Dit model is geschikt voor het A1 rijbewijs.
Opties en Accessoires: Digitaal display, Zeer zuinig 1.9 l/ 100 km
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, SOHC, ééncilinder |
Boring x slag | 52.5 mm x 52.5 mm |
Cilinder inhoud | 124 cc |
Comp. verhouding | 10,3:1 |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 9| |
Max. koppel | 10 Nm bij 5500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch CVT |
Verhouding | |
Overbrenging | Automatisch CVT |
Starter | |
Tankinhoud | 5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 90/90-12M/C |
Achterband | 90/100-10M/C |
Wielbasis | 1265 mm |
Lengte | 1825 mm |
Breedte | 690 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 |
NIWA Motoren |
|
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
|
 |
0228-564000
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA