Nieuwsbrief:

SUZUKI  GLADIUS ABS - 2013

35223 Km
N.v.t.
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki Gladius – 2013 | 35.223 km | ABS

 

Op zoek naar een veelzijdige en stijlvolle motor?


Deze Suzuki Gladius uit 2013 combineert wendbaarheid met een sportieve uitstraling en is voorzien van handige extra’s!

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 35.223 km
ABS voor extra veiligheid
Hepco & Becker kofferset voor voldoende bagageruimte
SW-Motech tanktas voor extra opbergruimte
Korte nummerplaathouder voor een strakke look
LED-knipperlichten voor een moderne uitstraling

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 |info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion