Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Hele leuke en nette Yamaha MT-07 uit 2014 met slechts 25924km gereden.
Deze MT07 is voorzien van een aantal hele leuke opties, waaronder een custom zadel met Yamaha logo en een Full Akrapovic uitlaat (optioneel) met een waanzinnig geluid.
De Akrapovic uitlaat is optioneel verkrijgbaar voor een meerprijs van €450. De uitlaat wordt niet los verkocht.
Vermogen
Liever als 35kW voor het A2 rijbewijs? Dat kan! Deze MT07 beschikt over vol vermogen, maar de Yamaha dealer kan deze motor voor je terugzetten naar 35kW. Indien gewenst helpen wij je hier natuurlijk graag bij.
Omschrijving
Optische staat: goed
Technische staat: goed
Kenteken: 53-MD-ZT
Datum eerste toelating: 20-05-2014
Kilometerstand: 25924km
Aantal sleutels: 3
Boekjes aanwezig: nee
Marge/BTW: Marge
Opties:
- ABS
- Barend spiegels
- Full Akrapovic uitlaat (optioneel)
- Gilles Tooling rem- en koppelingshendels
- Custom zadels met Yamaha logo
- LED knipperlichten
- Windscherm
- Verhoogd stuur voor comfortabele zithouding
- Korte kentekenplaathouder
- Telefoonhouder met USB aansluiting
- Kijken en rijden?
Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp).
Inruil
In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.
Garantie
Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.
Financiering
Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden.
MotoToko: We buy motors, we sell passion.
> Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
> Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
> Inruil is mogelijk.
> Financiering is mogelijk.
> Garantie is mogelijk.
> Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
Volg ons
Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
Instagram: @mototoko.nl
Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55|9000 |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2085 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1090 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Deep Armor, Matt Grey, Competition White, Race Blu, Racing Red |
Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige, nieuwe motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.
De compleet nieuwe 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale 'crossplane-filosofie', waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing.
De nieuwe MT-07! Nog nooit had u zo'n goede reden om weer te gaan motorrijden.
De Yamaha MT-07 ABS is ook in 35kW uitvoering leverbaar |
Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto.
Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.
| Noordwolde, Friesland |
| 06-15206738 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken