Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
IMPACT YELLOW
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR125: Stijlvol, veelzijdig en klaar voor avontuur

De nieuwe XSR125 combineert een tijdloze uitstraling met moderne technologie, waardoor je altijd opvalt. Aangedreven door een krachtig 125cc/11 kW-motorblok en uitgerust met wendbare besturing, maakt deze motorfiets elke rit een plezier, of het nu naar werk, school of een weekenduitje is. Met premium kenmerken zoals LED-verlichting, een volledig LCD-instrumentenpaneel, een lichtgewicht Deltabox-chassis en upside-down voorvorken biedt de XSR125 prestaties en comfort, geïnspireerd door zijn grotere broers in Yamaha's Sport Heritage-assortiment.



De XSR125 sluit naadloos aan bij Yamaha’s Faster Sons-lijn en biedt stijlvolle opties met bijpassende kleding en accessoires. Deze motorfiets is meer dan een vervoermiddel: het is een statement van vrijheid, stijl en plezier.

Beschikbare kleuren in 2025: Heritage White, Yamaha Blue, en Impact Yellow.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion