Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
AURELIUS GREEN METALLIC (GROEN METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
5.198 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-10-2028

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Apeldoorn Stadhoudersmolenweg 99 7317BP APELDOORN, NL 0553668591 http://simako-bdm.nl info@simako-bdm.nl

Gave GS in de mooie Aurelius Green kleurstelling.

Deze staat in de showroom van Apeldoorn, moet nog worden gepoetst.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, ACC (Adaptive cruise control), Adaptieve bochtverlichting, Adaptieve rijhoogtehulp, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Centraal vergrendelingsysteem, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dubbele uitlaatdemper, Dynamicpakket, Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Innovatiespakket, Keyless Ride, Kofferdrager links/rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Middenbok, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatievoorbereiding BMW, Passagierspakket incl. Voetsteunen, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Side View Assist, Touringpakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion