Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2007, 3500 Km
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2008, 41275 Km
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 5.300,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2008, 33636 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2009, 35226 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2010, 43293 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion