Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.745,- p/mnd klik hier
2019, 23725 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.600,- € 9.850,- p/mnd klik hier
2019, 43300 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 16000 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 20758 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2019, 19000 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 14631 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 53564 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2020, 23776 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2020, 13652 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 31350 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2020, 6711 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.500,- € 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 14238 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 6895 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, 8625 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 13993 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 8261 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2022, 13036 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2023, 1840 Km
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 13.170,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 13.170,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion