Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB 114 FXFBS - 2019

Garantie: Ja
18700 Km
Matzwart/ matgrijs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
harley-davidson - fat-bob-114-fxfbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
H.D. FXFBS Softail Fatbob 114 c.i. (1868cc)
Rhinehart "Race" uitlaten; top geluid!
Originele dempers ook aanwezig.
NU met K&N luchtfilter kit, meer PK!
Service geschiedenis ter inzage.
Verkregen van de eerste eigenaar.
Snel-klik sissybar/bagagerek.
Custom koplamp kuipje.
L.E.D. Achter/rem/knippelichten.
Custom steppies, grips, en meer!
Afstelbare schokbreker/Voorvork.
ABS, dubbel remschijven voor

5HD, origineel Eu motor.
KM stand kan iets oplopen, wordt nog mee gereden.
  • 2x sleutels + 2x alarm F.O.B.'s
  • 12 maanden dealer garantie geldig door heel Europa.
  • Makkelijk financiering/leasen mogelijk.
Deze in het echt willen zien/horen/kopen?
Bel/mail/ app voor een afspraak!
Rob 0655857614.
Dream Cycles
Gildenplein 12, Heemskerk (NH)



 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, dempers, andere en uitlaatsystemen, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion