Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY LO FLSTFB - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
BLACK DENIM
Vermogen:
56 kW
Teller:
2.222 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SLECHTS 2222 KM !!!
Zeer mooie Fatboy met slechts 2222 km, moet nog ingereden worden.

Mooie accessoires, zie onderstaand :

* 1600 CC Twincam motorblok.
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* Breed dik stuur, bedrading intern.
* Koplamp nacelle.
* Zweefzadel.
* Afneembaar windscherm.
* Voorvork geheel zwart uitgevoerd.
* Speciale openluchtfilterkit.

Deze Harley-Davidson is rijklaar maar excl. garantie.

Extra garantie pakketten :

A pakket : Volle tank en 2 jaar garantie € 553,--.
B Pakket : Volle tank, grote beurt en 2 jaar garantie € 695,--.

Harley-Davidson Insurance : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !

U rijdt deze Harley al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

H-D Point is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Nieuwe en gebruikte Harley's worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
klaar gemaakt.
voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0512-760061




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
M-Point
Dopplerlaan 26
Drachten
Plan de route
0512-760061
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion