Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDCI
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDCI
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2005, 13907 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 62850 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2007, 14935 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2007, 20700 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2007, 5629 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 38907 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2008, 17700 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2009, 17860 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2009, 24428 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 20420 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 12.590,- p/mnd klik hier
2010, 31224 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2010, 22569 Mls
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2011, 33171 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion