Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 14463 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2015, 17696 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 26.454,- p/mnd klik hier
2017, 3311 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2018, 11636 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2018, 27566 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 25.990,- p/mnd klik hier
2022, 11284 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 30.995,- p/mnd klik hier
2023, 6344 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 30.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 30.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 31.395,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion