Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2005

Garantie: Ja
111797 Km
BRONS
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Roadking in perfecte staat!Boekjes en
onderhoudsgeschiedenis aanwezig.

* Windscherm
* Sissybar
* Valbeugels
* Highway steps
* Floorboards
* Zijtassen
* Fishtail uitlaten
* Boekjes aanwezig

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde occasions op voorraad! Ook voor de A2/35 kw-rijder is er altijd ruime keuze. Inruil en financiering zijn mogelijk. Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions. Onze motoren worden in overleg afgeleverd met BOVAG garantie. Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij 250 euro. Uitgebreide kledingshop met o.a. REV'IT!, Alpinestars, HELD, Schuberth, Shark, Scorpion, Nolan, HJC en ROOF. Onderhoud aan en reparatie van alle merken motoren in een moderne open werkplaats. Ook voor schadeherstel- en afhandeling kunt u bij ons terecht. Ruime keuze aan motoraccessoires, zowel nieuw als gebruikt. Financiering op maat behoort tot de mogelijkheden. Graag tot ziens in Slagharen. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies! Anbergen Motoren, Herenstraat 79a, 7776 AM Slagharen Tel: 0523 682783 / E-mail: info@anbergenmotoren.nl / WhatsApp: 0523 682783 = Let op = Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion