Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
mooie honda vfr 800 crossrunner!
- valbeugels
- handvat verwarming
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102|75|10.000 |
Max. koppel | 72.8|9500 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Pro link |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 |
Lengte | 2130 |
Breedte | 799 |
Hoogte | 1243 |
Zithoogte | 816 |
Drooggewicht | 240 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.
|
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken