Nieuwsbrief:

PIAGGIO  LIBERTY 125 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Wit, Zwart, Blauw
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
piaggio - liberty-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio Liberty 125 is de perfecte oplossing als u die ongrijpbare combinatie van stijl, licht gewicht rijgemak en veiligheid zoekt. Hij onderscheidt zich door zijn superieure wendbaarheid, wegligging en betrouwbaarheid, samen met zijn degelijke technologische basis, zoals bijvoorbeeld ABS op alleen het voorwiel en de luchtgekoelde Euro 5 i-get-motor ,et drie kleppen en elektronische brandstofinjectie. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Piaggio  ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion