Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX 560 - 2022

Garantie: Ja
12808 Km
POWER GREY
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Maak kennis met deze prachtige Yamaha T-MAX Tech Max uit 2022, in uitstekende staat met een zeer lage kilometerstand van slechts 12.808 km.

Deze motorscooter is voorzien van alle luxe en comfort die je zoekt:



- Topkofferrek voorbereid voor een topkoffer

-
Handvatverwarming om je handen warm te houden tijdens koude dagen.

-
Verwarmd zadel voor comfortabele zit, ongeacht het weer.


- Elektronisch verstelbare ruit voor optimale windbescherming en aanpasbaarheid.

-Groot opbergvak onder het zadel voor al je spullen, inclusief helm en meer.


Of je nu woon-werkverkeer doet of graag lange tochten maakt, deze Yamaha T-MAX Tech Max biedt de perfecte combinatie van stijl, prestaties en functionaliteit. Mis deze kans niet om een geweldige motorscooter te bemachtigen die klaar is om jouw rijervaring naar een hoger niveau te tillen.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion