Nieuwsbrief:

BMW  F 650 GS ABS - 2008

Garantie: Nee
44369 Km
.
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 185 km/u
Fabrikant: Hoogendijk Motoren Reeuwijk Jan Tinbergenstraat 8-b 2811DZ Reeuwijk, NL ivo@technoservicehoogendijk.nl

Hallo hierbij verkopen wij deze BMW F650 GS uit 2008 met 44.369Km op de teller

Motor start rijd remt en schakelt naar behoren

Prima banden remmen en veerring
hagel nieuwe remblokken rondom
Kettingset nog geen 500KM oud

Opties en Accessoires:
-ABS
-Handvatverwarming
-Alarm

-Optioneel kofferset origineel bmw meeleverbaar voor 300€

Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00

LETOP! Wij reserveren geen voertuigen zonder aanbetaling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion