Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2017, 25335 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2017, 7345 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2017, 21571 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 12890 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 10251 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2017, 1685 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2018, 36287 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2018, 10448 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- € 4.390,- p/mnd klik hier
2018, 13946 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2019, 9725 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.150,- € 4.500,- p/mnd klik hier
2019, 10057 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2019, 4590 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2020, 5179 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2020, 15140 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2020, 5661 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2020, 6003 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 8500 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2021, 20616 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion