Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2018, 55775 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS HP
BMW R 1250 GS HP
€ 16.940,- p/mnd klik hier
2018, 67425 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 58298 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 28503 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2019, 65944 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.945,- p/mnd klik hier
2019, 70189 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 54560 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 54593 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2019, 62799 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.995,- p/mnd klik hier
2019, 52310 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2019, 60902 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 52500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 28089 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2019, 33812 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2019, 51600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 18364 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 28089 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 32016 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 42343 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 48679 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion