Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 69726 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2023, 23651 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2023, 16000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 23.950,- € 24.750,- p/mnd klik hier
2023, 13423 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 20150 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.500,- p/mnd klik hier
2023, 18139 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 7800 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 11250 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2023, 8918 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 1246 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 47561 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 22.945,- p/mnd klik hier
2024, 6857 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 11147 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 7533 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 9709 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 39865 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2024, 14797 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 23.740,- p/mnd klik hier
2024, 3011 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2024, 22103 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion