Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA VINTAGE - 1980

Garantie: Nee
53948 Km
Wit
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V 1000 G5 van 1980 bijna belasting vrij
voorloper van de moto guzzi california 
Motor is in goede staat , starten lopen en rijdt prima
Motor wordt in principe zonder garantie verkocht
Motor is al jaren in bezit van huidige eigenaar , wegens omstandigheden nu te koop
 

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion