Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH BONNEVILLE  T  140
TRIUMPH BONNEVILLE T 140
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1978, 62272 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2001, 11887 Mls
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2008, 69272 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2009, 17854 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2009, 18509 Mls
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2009, 56900 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 5.990,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2009, 42414 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2009, 44829 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2009, 32910 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 11101 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SE
TRIUMPH BONNEVILLE SE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2011, 32984 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SE
TRIUMPH BONNEVILLE SE
€ 6.245,- p/mnd klik hier
2011, 13652 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2011, 13734 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 BLACK
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2011, 12929 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2012, 20714 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SE
TRIUMPH BONNEVILLE SE
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 47334 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 18249 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SE
TRIUMPH BONNEVILLE SE
€ 6.990,- € 7.690,- p/mnd klik hier
2013, 25248 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
TRIUMPH BONNEVILLE T 100
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2013, 6204 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014, 9528 Mls
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion