Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 900
TRIUMPH TIGER 900
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1994, 106517 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2020, 43234 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2020, 25523 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 12.290,- p/mnd klik hier
2020, 19627 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2020, 39088 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2020, 39893 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.890,- p/mnd klik hier
2020, 46177 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 32230 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 11.445,- p/mnd klik hier
2021, 48013 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT LOW
TRIUMPH TIGER 900 GT LOW
€ 11.745,- p/mnd klik hier
2021, 4650 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2021, 33164 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2021, 40249 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2021, 23864 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 26590 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 20000 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 13.789,- p/mnd klik hier
2021, 2800 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 13.795,- p/mnd klik hier
2021, 8693 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 17749 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 24684 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 24626 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion