Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2004, 11673 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 15220 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2006, 34243 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2006, 17298 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2006, 25139 Km
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 6.340,- p/mnd klik hier
2008, 19732 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2012, 12768 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.490,- € 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 18144 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.490,- € 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 28645 Km
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 27974 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2014, 21490 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 9444 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2015, 11000 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2015, 8523 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2015, 9300 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 23004 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion