Nieuwsbrief:

DUCATI  M 695 - 2007

45448 Km
Zwart
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave Monster 695.

Deze Monster staat op 35 kw op kenteken!
(kan geleverd worden op vol vermogen of op 35kw)

Ook geschikt dus voor het A2 rijbewijs.
Maar ook een geweldige motor voor bestuurders met het zware rijbewijs!


Voorzien van mooie MIVV sportdempers met E-keur en uitneembare decibel killers.
Heerlijk geluid!

Diverse leuke extra's!
Korte kentekenplaat houder.
Seatcover.
Topkuipje.
Bar end mirrors. (met veel zicht naar achter)


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion