Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-R 600 SRAD
SUZUKI GSX-R 600 SRAD
€ 2.150,- € 3.995,- p/mnd klik hier
1999, 54000 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.399,- p/mnd klik hier
2001, 61733 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2001, 42972 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 34615 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 1 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
2002, 45000 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.295,- p/mnd klik hier
2003, 45604 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2003, 27100 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.849,- p/mnd klik hier
2004, 45137 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 26204 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2004, 44443 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.500,- € 4.150,- p/mnd klik hier
2004, 36749 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 33941 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 26700 Km
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 61047 Km
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2005, 16171 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 5.800,- p/mnd klik hier
2006, 37900 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 48900 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 47997 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 5.295,- € 5.995,- p/mnd klik hier
2008, 43077 Km
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion