Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 1.875,- p/mnd klik hier
2005, 37821 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 43762 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2005, 37091 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 15940 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 19041 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 39886 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.440,- p/mnd klik hier
2006, 11545 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2007, 61514 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2007, 31829 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2007, 82304 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2007, 22800 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2008, 43000 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2008, 49285 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 42140 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2011, 22229 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 46381 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 6845 Km
Wist u dat: In de motortaal "Balhoofd" betekent: Korte buis aan de kop van het motorfietsframe, waar­in de voorvork draait. Een balhoofd wordt in een driehoeks-constructie aan het frame gelast en bestaat uit een stalen pijp of gietstuk, daar waar de buizen van het frame samenkomen. Het balhoofd staat altijd onder een hoek, om het voorwiel een Vlucht te verschaffen, waardoor bochten kunnen worden ge­nomen zonder het gevoel te krijgen om te vallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion