Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2007, 33500 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 33700 Km
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 6.950,- € 7.450,- p/mnd klik hier
2008, 33002 Mls
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2008, 24476 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 31000 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2010, 5500 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 27100 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 13.900,- p/mnd klik hier
2016, 38400 Km
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion