Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1987, 24000 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1987, 41963 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
€ 4.000,- p/mnd klik hier
1987,
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.749,- p/mnd klik hier
1990, 19612 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.749,- p/mnd klik hier
1990, 19612 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1991, 38642 Km
Merkdealer
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.190,- p/mnd klik hier
1992, 14782 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.795,- p/mnd klik hier
1993, 58310 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1993, 24366 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1994, 33750 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.445,- p/mnd klik hier
1994, 32451 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1994, 17387 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1996, 34643 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1996, 21552 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion