Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
2004, 39900 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2005, 66374 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2005, 34426 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2005, 28350 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2006, 48483 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2006, 19269 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2006, 19892 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2006, 6711 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2007, 27954 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2007, 15276 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2008, 38933 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2009, 50775 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2009, 8558 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2010, 28986 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.480,- p/mnd klik hier
2012, 50248 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2012, 46964 Km
SUZUKI GSX-R 1000 VIRUS
SUZUKI GSX-R 1000 VIRUS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2013, 32604 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2013, 18010 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2018, 14000 Km
SUZUKI GSX-R 1000 Z ANNIVERSARY
SUZUKI GSX-R 1000 Z ANNIVERSARY
€ 17.249,- p/mnd klik hier
2021, 13250 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion