Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 - 2006

Garantie: Nee
50781 Km
Oranje
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
honda - cbf-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Honda CBF 1000 (2006) – €3500
• Bouwjaar: 2006
• Kilometerstand: 50.781 km
• Bronzen kleur – nette en stoere uitstraling
• 998cc viercilinder – krachtig en soepel
• Halve kuip – goede windbescherming
• Inclusief topkoffer – handige extra bagageruimte
• Comfortabele allround tourmotor
• Goed onderhouden en rijklaar (begin mei een beurt gehad)

Meer info? Stuur gerust een bericht!

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Swift Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion