Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO - 2010

Garantie: Nee
38404 Km
Oranje
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 690 enduro

Motor: 690cc 1 cilinder 4 takt
Vermogen: 62 pk en 65 nm koppel
Brandstof systeem: injectie
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Gewicht: 138 kg

Opties:
• WP vering voor en achter (door Buxur)
• KTM Rally handkappen
• KTM Rally shield
• KTM Rally pegs
• Progrip rally grips
• Akra uitlaat
• Dunlop enduro banden
• Michelin Heavy Duty binnenbanden voor en achter
• TwinAir open luchtfilter
• Xenon verlichting
• USB lader (waterdicht)
• Enduro skid plate (metaal)
• Enduro kentekenhouder met led verlichting
• Brembo remmen voor en achter
• Motea verhoogde tankdop
• Twee originele sleutels
• Complete map met aankoopbon en volledig onderhoud tot nu.



Zoektermen: ktm 690 Husqvarna 701 500 450 Yamaha tenere xt 890 990 crossmotor kenteken enduro supermotard supermoto EXC EXCF Rally adventure



 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv

Opties en Accessoires:
Buddyseat zit erbij., Rimstriping / velgband, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion