Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 DAYTONA - 1999

€ 24.990,- € 29.990,-
Garantie: Ja
58154 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1999

Daytona RS, een van de allerlaatsten
van de 308 in totaal. Zojuist volledig
door ons gerestaureerd tot op het
laatste boutje. Beter dan nieuw, met
oa verbeterde oliepomp. 12 maanden
garantie! Deze motor heeft nog niet
gereden na revisie dus is in absolute
nieuwstaat.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Aftermarket" betekent: Met dit van oorsprong Amerikaanse begrip wordt ‘de toelevering van accessoires en vervangonderdelen voor motorfietsen en auto’s door anderen dan de oorspronkelijke motorfietsfabrikant aangeduid. In de regel voorzien motorfietsfabrikanten hun klanten niet uitgebreid van opvoersets en accessoires. Ondernemers die op deze vraag inspringen vormen de aftermarket. Vooral bij het customizen, het naar eigen smaak veranderen van de fabrieksuitvoering van een motorfiets, zijn vele trends en stijlen ontstaan, die een assortiment speciale componenten vereisen, zoals sturen, uitlaten en zadels.
© 2000 - 2024 Motoroccasion